Menu

Regulamin sklepu internetowego

§ 1

Postanowienia wstępne

Sklep internetowy Styldeko, dostępny pod adresem internetowym https://styldeko.pl/, prowadzony jest przez Krzysztof Grzegorczyk prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Proweld, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7162818622, REGON 364094134

2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2

Definicje

Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Proweld, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7162818622, REGON 364094134

Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym styldeko.pl

Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3

Kontakt ze Sklepem

Adres Sprzedawcy: Celejów 84, 24-160 Wąwolnica

Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@styldeko.pl

Numer telefonu Sprzedawcy: 726075439

Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 97102032190000920201514215

Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9 -16

§ 4

Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową

aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

włączona obsługa plików cookies,,

zainstalowany program FlashPlayer.

§ 5

Informacje ogólne

Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami

§ 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto

Wystawiamy fakturę bez VAT

§ 6

Zakładanie Konta w Sklepie

Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.

Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 7

Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);

wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka" (lub równoznaczny);

zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;

jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

kliknąć przycisk "Zamawiam i płacę"/kliknąć przycisk "Zamawiam i płacę" oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,

wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

Metody dostawy:

- przesyłka kurierska

- kurier pobranie

- paczkomaty Inpost

Większość naszych przesyłek to przesyłki wielkogabarytowe, wysyłane na paletach, które realizowane są przez firmę specjalizującą się w transporcie mebli  SCHENKER, zaś te o mniejszych rozmiarach wysyłamy kurierem DHL, POCZTĄ POLSKĄ INPOST, GLS, Raben oraz Zadbano.

Czas dostawy od momentu wysłania przesyłki wynosi od 1- 3 dni roboczych.

Dostawy realizujemy w terminie określonym przy każdym produkcie. Ze względów niezależnych od nas dostawy mogą się nieco opóźnić.

Okresy przedświąteczne (przed Świętami Bożego Narodzenia oraz przed Wielkanocą) to czas, gdzie terminy wydłużają się o 5-10 dni roboczych.



Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

- płatności elektroniczne

- płatność za pobraniem

W naszym sklepie płatności obsługiwane są przez firmę PRZELEWY 24

§ 9

Zwroty i reklamacje

Anulowanie zamówienia

Wszystkie zamówienia można anulować, dopóki nie zostaną przetworzone i wysłane.

Zwroty

Zadowolenie Twojego klienta jest naszym priorytetem. Chcemy, abyś z ufnością realizował zamówienia. Dlatego z dumą oferujemy absolutną gwarancję satysfakcji, dzięki której nasi klienci otrzymają zakupiony przedmiot na czas i zgodnie z opisem.

Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie naszych klientów, dlatego każdy kto robi u Państwa zakupy otrzymuje następujące gwarancje:

Zwrot pieniędzy, jeśli przedmiot nie jest zgodny z opisem lub uszkodzony;
Zwrot minus koszt wysyłki, jeśli nasz klient nie chce otrzymanego produktu. Nasz klient musi zwrócić przedmiot na swój koszt do naszego magazynu, a przedmiot musi być nieużywany.

Jak działają zwroty, zwroty i wymiany na naszej stronie internetowej?

W przypadku, gdy zgłosisz uszkodzony lub nieprawidłowy produkt, jesteś zobowiązany do przedstawienia dowodu fotograficznego. Jeśli reklamacja zostanie uznana, zostanie wydany zwrot pieniędzy.

Brakujące zamówienie: Jeśli paczka została dostarczona (na podstawie aktualizacji numeru śledzenia), ale twierdzisz, że nie otrzymałeś przedmiotu, musisz złożyć reklamację za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem biuro@styldeko.pl . Jeśli nie zgłosisz problemu, twoje zamówienia zostaną uznane za dostarczone i w zadowalającym stanie.

Jak poprosić o zwrot pieniędzy, zwrot lub wymianę?

Obsługa zwrotów jest istotną częścią prowadzenia firmy. Jesteśmy tutaj aby pomóc! Aby ułatwić ten proces, przygotowaliśmy następujące kroki:

W przypadku wniosku o zwrot, zwrot lub wymianę od Ciebie, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem biuro@styldeko.pl

Po zatwierdzeniu przez nas zwrotu, zwrotu lub wymiany zamówienia należy zwrócić produkt na nasz adres.
Musisz zwrócić produkt i podać numer śledzenia. Możliwość zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi wynosi 24 miesiące. Po dostarczeniu numeru śledzenia (lub po otrzymaniu zwróconego produktu) zostanie wysłany produkt zastępczy lub zwrot pieniędzy pomniejszony o koszty wysyłki

Polityka zwrotów:

 Masz prawo zwrotu bez podania przyczyny w terminie 14 dni na zgłoszenie odstąpienia, a potem kolejne 14 na fizyczne odesłanie produktu. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji za pomocą jasnego oświadczenia. Możesz poinformować nas o swojej decyzji e-mailem biuro@styldeko.pl Zwrócimy Ci pieniądze nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymamy zwrócony towar. Użyjemy tych samych środków płatności, których użyłeś do zamówienia

Warunki zwrotu:

Aby towar kwalifikował się do zwrotu, należy upewnić się, że: Towar jest w oryginalnym opakowaniu  Następujące towary nie podlegają zwrotowi: Dostawa towarów wykonanych według Państwa specyfikacji lub wyraźnie spersonalizowanych, dostawa towarów wykonanych według Państwa specyfikacji lub wyraźnie spersonalizowanych. Dostawa towarów, które ze względu na swój charakter nie nadają się do zwrotu, na przykład towarów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których termin ważności już minął. Dostawa towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i zostały rozpakowane po dostarczeniu. Dostawa towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu wszelkich towarów, które nie spełniają powyższych warunków zwrotu, według naszego wyłącznego uznania. Zwracanie towaru;

Ponosisz odpowiedzialność za koszt i ryzyko zwrotu towaru do nas. Towar należy odesłać na adres: Celejów 84, 24-160 Nie możemy ponosić odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione podczas przesyłki zwrotnej. Dlatego zalecamy ubezpieczoną i śledzoną usługę . Nie jesteśmy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy bez faktycznego odbioru towaru lub dowodu otrzymania zwrotu.  Skontaktuj się z nami Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów , skontaktuj się z nami pod adresem e-mail biuro@styldeko.pl

                                                                     

Reklamacja i gwarancja

Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w adres Sprzedawcy: biuro@styldeko.pl

Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Celejów 84, 24-160 Wąwolnica

Produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją